دانلود آهنگ جدیدclose
طراحی کاتالوگ
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
logo_Rozblog
زمان جاری : دوشنبه 25 آذر 1398 - 9:14 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم
طراحی کاتالوگ
تعداد بازدید : 48
afragraphic آفلاین




ارسال‌ها : 2
عضویت: 21 /6 /1398
محل زندگی: اصفهان
طراحی کاتالوگ










طراحی کاتالوگ حرفه ای









طراحی کاتالوگبه
عنوان تبلیغی صحیح به موفقیت یک تجارت کمک می کند. طراحی کاتالوگ مجموعه
اطلاعات از محصولات یا خدمات یک شرکت یا سازمان است که با ارائه جزئی ترین
اطلاعات معرف شرکت مورد نظر است. هر چقدر محصول یا خدمات شما منحصربفرد
باشد تا وقتی تبلیغ صحیحی نداشته باشید نتیجه ای بدست نخواهید آورد . کاتالوگ
تبلیغ در زمینه تولید و تجارت و خدمات است که برای واسطه های بین مردم و
شرکت ها طراحی می شود. کاتالوگ ها شامل اطلاعاتی هستند که مورد نیاز
فروشنده یا واسطه است و می توان تمام محصولات یک شرکت را در یک کاتالوگ
وارد کرد یا می توان کاتالوگ جداگانه ای برای مجموعه های مشابه قرار داد.
مهمترین بخش کاتالوگ اطلاعات ان است که شامل قیمت ، سایز ، تعداد هر سایز ،
موجودی ، تعداد موجودی هر رنگ و… می باشد. کاملا مشهود است که این اطلاعات
برای واسطه است و به مشتری و عموم مردم ربطی ندارد . هر چه طراحی و چاپ کاتالوگ موفق تر باشد مخاطب راحت تر برای خرید تصمیم می گیرد ، پس طراحی کاتالوگ در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد.

طراحی و چاپ کاتالوگ
هزینه براست به همین علت به تعداد مورد نظر و محدود صرفا برای واسطه ها و
عمده فروشان چاپ می شود . گرماژ کاغذ چاپ کاتالوگ عموما بالای 200 است و از
کاغذ های ضخیم در این امر استفاده می شود . چاپ کاتالوگ در بیشتر موارد
چاپ افست است و فقط در برخی موارد به روش دیجیتال کاتالوگ تولید می کنیم .






























اصول طراحی کاتالوگ









استفاده از طراحی کاتالوگ
اثر خوبی در تبلیغات و فروش محصولات دارد . کاتالوگ به شما این امکان را
می دهد تا خدمات خود را با ظاهری مناسب در معرض دید مخاطب قرار دهد.
مخاطبان با دیدن تصاویر و اطلاعات از محصول براحتی شما را به خاطر می
سپارند. با رعایت اصول طراحی ایده ال کاتالوگ خروجی مناسب ونتیجه مطلوبی از
چاپ ان خواهیم گرفت.

طراحی کاتالوگ باید به گونه ای باشد که در
برگیرنده ازاطلاعات یک شرکت و سابقه ان ، اهداف آن شرکت وچشم اندازه،
امکانات و تخصص ، معرفی محصولات و اطلاعات تماس و ادرس شرکت مورد نظر باشد.

گروه طراحان کاتالوگ افراگرافیگ
باکادر با تجربه و متخصص اثار خلاقانه وجدید ، کاتالوگ زیبا ، ارزشمند و
با قیمت مناسب در عین حال موفق را برای شما طراحی می کنند . این شرکت با
استفاده از نواوری و به کارگیری افراد زبده و حاذق ایده های نو و جدیدی را
پیاده سازی کرده و باعث جذب مخاطب خاص سازمان مورد نظر می شود.

در طراحی کاتالوگ
متخصصان افراگرافیک به هیچ وجه کپی برداری وجود ندارد وتمامی تصاویر توسط
تیم عکاسان صنعتی گرفته می شود. وقتی تصویر برای مخاطب تکراری باشد وی را
جذب نمی کند واثری بر او ندارد اما وقتی عکاسان صنعتی تصاویر جدبد تهیه
کنند با عکس های دیگر قابل قیاس نیست و مخاطب خاص خود را جلب می کند.

در طراحی کاتالوگ عکس ها
باید به تناسب وتوازن قرار بگیرند . در هر صفحه ای حداقل 3 عکس
قراربگیرد.قرار دادن عکس ها ، مطالب به تناسب با هم همراه فونت زیبا در
موفق شدن کاتالوگ تاثیر شگرفی دارد. جمله ها ومطالب نیز در جذب خواننده
برای مطالعه کامل کاتالوگ نقش بسزایی دارند. در جملات نباید از اغراق
استفاده کنیم . توضیحات باید کاملا صریح وروشن باشد .سایز و فونت عناوین
وزیر عناوین باید مناسب باشد .

بنابراین طراحی ویژه جلد ، استفاده از رنگ
و فونت مناسب و چگونگی قراردادن تصاویر و مطالب در خرید مشتری از سازمان
شما بسیار تاثیر دارد و نشان دهنده ماهیت وهویت سازمان شماست. شرکت
افراگرافیک با طراحی ایده ال و خلاق و مناسب تمامی اقشار جامعه همراه ضمانت
کیفیت ، تعهد نسبت به تحویل به موقع کارو هزینه مقرون به صرفه بهترین شرکت
برای انجام امور تبلیغاتی شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت
کاتالوگ و بروشور و همچنین دریافت نمونه کاتالوگ و سفارش با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.




طراحی کاتالوگ خلاق







از اصول طراحی کاتالوگ طراحی خلاق
کاتالوگ است. کاتالوگ در واقع کتابی است که به معرفی محصولات ، خدمات ،
امکانات یک تولیدکننده يا شرکت می پردازد . در این کتابچه بیشتر بر
بازاریابی تاکید می کنیم. با رشد و پیشرفت فناوری دیگر تراکت ها جواب گو
نبود به همین علت برای معرفی محصولات وایجاد انگیزه و بازاریابی شیوه جدید
گرافیکی ابداع شد تا مخاطبان را با محصولات و تولیدات شرکت ها اشنا کند .
همین طور با زیاد شدن محصولات ومتنوع شدن ان ها و پررنگ شدن فعالیت های
صنعتی بعد از جنگ جهانی هیچ محصول و خدمتی بدون کاتالوگ نبود. کاتالوگ در
بردارنده عناصر شناختی کمی وکیفی ، عکس محصولات و معرفی شرکت مورد نظراست.
در گذشته کاتالوگ ها برگه ای پشت و رو بودند که شبیه بروشور های فعلی بود و
جلدی مانند پوستر های امروز داشتند. در ابتدا کاتالوگ توسط فرانسوی ها
ارائه شد. با این تعریف مشخص می شود کاتالوگ ازبیشتر از دو برگ ساخته شده و
دارای متن نوشتار است. از مهم ترین علت های چاپ کاتالوگ این است که بازار هدف را به مخاطب معرفی می کنیم .

طراحی کاتالوگ به دو صورت انجام می‌شود :

– معرفی یکی از محصولات یا خدمات (تک محصولی )

– معرفی چند محصول یا خدمات با کارکردهای متفاوت (چند محصولی)



پنجشنبه 21 شهریور 1398 - 17:25
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.