چت رومclose
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
logo_Rozblog
زمان جاری : سه شنبه 20 آذر 1397 - 10:38 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟
تعداد بازدید : 97
tarah آفلاین




ارسال‌ها : 7
عضویت: 23 /5 /1397
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟





امروزه سبک زندگی
ما حال و هوای خود را تغییر داده و رنگ و بوی دیجیتالی به خود گرفته است. روزانه
تعداد کاربرانی که وارد حوزه های دیجیتالی می شوند بسیار رو به افزایش است. با پیشرفت
تکنولوژی سیل عظیمی از مردم وقت بیشتری را برای استفاده از موبایل، تبلت و لپ تاپ
گذاشته اند و راه های استفاده از این گروه خدمات را به سایر راه ها ترجیح می دهند.


دیجیتال مارکتینگ


از جمله حوزه
های پرترافیک دیجیتال ، حوزه دیجیتال
مارکتینگ
(Digital Marketing)
است که با استقبال خوبی مواجه شده است.


و اما تعریفی
که می توان برای آن نمود این است که آموزش دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی
دیجیتال به ابزارهای الکترونیکی (کامپیوتر، تبلت، تلفن و …) برای
ارائه تجربه‌ای خاص به مخاطبان کمک می‌کند. تعریف دیجیتال مارکتینگ در ظاهر بسیار
ساده به نظر می‌رسد ولی برخلاف تصور عموم که این حوزه را بسیار پر سابقه می بینند،
خیلی هم شناخته شده نیست.




ما تمایل به
شناخت موضوعاتی همچون طراحی سایت در اصفهان ، تبلیغات بنری ،خدمات سئو، بهینه
سازی موتورهای جست و جو ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی و طراحی خبرنامه داریم.
این فقط گوشه ای از خدماتی است که ما با دیدن آنها به فضای دیجیتال مارکتینگ نگاه
می کنیم.


ابزارهای بازاریابی دیجیتال


از ابزارهای بازاریابی
دیجیتال می توان به این موارد اشاره کرد: طراحی وب سایت ،مشاوره
دیجیتال مارکتینگ
،
بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو،گرافیک وب،ایمیل
مارکتینگ، ویدیو
مارکتینگ
، بازاریابی شبکه های اجتماعی، نریشن ،آنالیز وب سایت ها،طراحی لندینگ
پیج
و روابط عمومی آنلاین اشاره کرد که به تعریف کلی برخی
از آنها می پردازیم:


بازاریابی از
طریق موتورهای جستجو از دو بخش SEO و تبلغ در
گوگل

تشکیل شده است . ppcمخفف عبارت Pay- Per-Click می باشد و به معنی پرداخت در ازای کلیک می باشد و SEM
( Search Engine Marketing) در ازای پرداخت مبلغی به موتورهای جستجو ، سایت شما را در قسمت مربوط به
تبلیغات در نتایج جستجو نشان می دهد به طوری که زمانی در ازای SEM هزینه پرداخت خواهید کرد که کاربر با استفاده از
موتورهای جستجو بروی تبلیغات شما کلیک کرده و وارد سایت شده باشد .






ایمیل
مارکتینگ
به ارسال ایمیل به مشتریان فعلی و مشتریان سابق و هر کس
دیگری که خودش ایمیل خود را از یک راه مشخص به ما داده است، نامیده می شود. ایمیل
مارکتینگ می تواند با هدف فروش، برقراری ارتباط با مشتری برای فروشهای آینده، حفظ
مشتری و وفادار کردن وی و این چنین مواردی انجام شود. بسته به میزان دانش فرد
ارسال کننده، ایمیل می تواند ۱. صرفاً تبلیغاتی باشد. ۲. علمی-تبلیغاتی باشد. ۳.
تفریحی-تبلیغاتی باشد.


بازاریابی
رسانه‌های اجتماعی، به دست آوردن ترافیک وب سایت و یا کسب توجه به یک موضوع از طریق
رسانه‌های اجتماعی است.


بازاریابی
محتوا (Content marketing) در واقع نوعی
از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان
قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌شود، می‌پردازد. این محتوا و اطلاعات می‌تواند
به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدیو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه
موردی، راهنما و دستور العمل‌ها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و… تولید
و منتشر گردد.


بله ! دیجیتال
مارکتینگ
محدوده ای وسیع دارد که برای کار در این زمینه نیاز به تخصص و تجربه می
باشد.


آژانس دیجیتال مارکتینگ


آژانس دیجیتال
مارکتینگ با دریافت مجوزهای ملی و بین المللی از جمله مجوز از سازمان نظام صنفی
کشور در تمامی خدمات حوزه بازاریابی دیجیتال به صورت انحصاری فعالیت می
کند.یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با داشتن تیم متخصص و متعهد آماده ارائه خدمات دیجیتال
مارکتینگ به صاحبان کسب و کار و وب سایت ها است. راهکارهای جذب مشتریان بیشتر ساخت موشن
گرافیک
، طراحی سایت ،سئو در اصفهان ،طراحی گرافیک وب ، ایمیل
مارکتینگ ، راه اندازی و مدیریت اینستاگرام ، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی محتوا است .





سه شنبه 23 مرداد 1397 - 15:04
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.